רפלקציה מספר 2

בשיעור מספר שתיים למדתי שהשימוש בטכנולוגיה מפתחת יצירתיות ומוטיבציה אצל הלומדים. ניתן להשתמש בטכנולוגיה גם לעבודה קבוצתית כפי שראינו בסרטון של הנגינה בפסנתר. אני חושבת שזה רעיון גאוני מכיוון שכל הזמן אומרים שהטכנולוגיה לא מפתחת עבודת צוות ודיאלוג בין הילדים וכאן ראינו דוגמה שממחישה העצמה של ילד ושיתוף פעולה בין הילדים. למדתי שילדים שואלים פחות שאלות עם הגיל כי אנחנו מוסרים את המידע ומונעים מהם לשאול שאלות. אנחנו צריכים לעודד אותם לשאול שאלות, לפתח סקרנות ולפתח חשיבה בכלל וחשיבה ביקורתית בפרט.
אהבתי לשמוע שכל דבר שנתנסה בו, נוכל ליישמו בהמשך בכיתות שלנו. אהבתי את נושא גלגל השמות ואשמח ליישמו בכיתה. אני חושבת שאנחנו בתור סטודנטים התלהבנו מהרעיון הזה ובטוחה שהתלמידים שלנו יאהבו את השימוש בגלגל השמות. כלי זה יכול לשרת אותנו בכיתה בקריאת תשובות לשאלות, בבחירת תלמידים למשימה כלשהי. אני מתכוונת גם לחשוף את המורות בבית הספר לכלי הזה.

תגובות

  1. הי מאיה.
    את כותבת נהדר.
    טכנולוגיה יכולה ליצור שיתופי פעולה, ואני שמחה שמצאת את הכיוון לכך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רפלקציה לקורס תקשוב

רפלקציה-שיעור מספר 10